Usługi utrzymania

W obecnych czasach coraz więcej firm i organizacji skupia się na jak najbardziej efektywnym realizowaniu swoich podstawowych zadań. Jednocześnie, oddając zadania pomocnicze firmom zewnętrznym wyspecjalizowanym w poszczególnych obszarach.

Apius oferuje Klientom szereg usług utrzymania, począwszy od obsługi użytkowników końcowych (help-desk), poprzez zarządzanie wybranymi systemami (Managed Service), a skończywszy na pełnym outsourcingu usług informatycznych.

Zakres usług jest dostosowywany do każdego Klienta, jednak najczęściej wykorzystywane pakiety usług utrzymania obejmują:

  • Monitoring usług, aplikacji i systemów u Klienta,
  • Zarządzanie zmianą,
  • Wykrywanie problemów i awarii,
  • Usuwanie problemów i awarii,
  • Zarządzanie dokumentacją środowiska informatycznego,
  • Planowanie rozwoju (capacity planning).
Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Jeżeli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt na adres: sales@apius.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © APIUS technologies 2011       Projekt i wykonanie: Projekt strony WWW - Artcards / NetSoftware