Zadaj pytanie

Odpowiemy na Twoje pytanie z największą przyjemnością!
Wiemy wszystko o bezpieczeństwie informacji i komunikacji IP więc możesz śmiało pisać. Zapraszamy!

Twoje dane

Interesują mnie usługi z zakresu*

Twoja wiadomość*

Ogólne Informacje

W obecnych czasach coraz więcej firm i organizacji skupia się na jak najbardziej efektywnym realizowaniu swoich podstawowych zadań. Jednocześnie, oddając zadania pomocnicze firmom zewnętrznym wyspecjalizowanym w poszczególnych obszarach. Apius oferuje Klientom szereg usług utrzymania, począwszy od obsługi użytkowników końcowych (help-desk), poprzez zarządzanie wybranymi systemami (Managed Service), a skończywszy na pełnym outsourcingu usług informatycznych. 

Usługi utrzymania zapewniają:



  • 24h dostęp do kanału zgłoszeń problemów/awarii,
  • gwarantowany czas reakcji na zgłoszony problem/awarię,
  • gwarantowany czas usunięcia awarii lub wprowadzenia tzw. obejścia, do czasu wykonania pełnego usunięcia awarii,
  • możliwość śledzenia stanu zgłoszeń w systemie serwis-desk.

Zakres usług jest dostosowywany do każdego Klienta, jednak najczęściej wykorzystywane pakiety usług utrzymania obejmują:



  • monitoring usług, aplikacji i systemów u Klienta,
  • zarządzanie zmianą,
  • wykrywanie problemów i awarii,
  • usuwanie problemów i awarii,
  • zarządzanie dokumentacją środowiska informatycznego,
  • planowanie rozwoju (capacity planning).

Obszary działania

Bezpieczeństwo
Informacji
Efektywne funkcjonowanie firmy wymaga sprawnego i bezpiecznego systemu informatycznego.
zabezpiecz swoją firmę
Apius Technologies
Komunikacja
IP
Bezpieczna i łatwa w obsłudze komunikacja IP to efektywne i mądre zarządzanie.
usprawnij komunikacje w swojej firmie

Zobacz także

Close
Search

Wyszukaj
hasło